Mannen med stor ställning

Det här ärofta en jobb-blogg, skulle man kunna säga.
För några månader sedan berättade en jobbtant för mig att han jag kommer att gifta mig med är en tjock man. Bred bak och små fötter har han. När mannen kommer hem från jobbet dansar han in genom dörren och sätter sig i fotöljen för att skratta så gott att magen guppar. Han klappar sig alltid på magen. 

Igår fick jag veta en ny detalj från hobby-spådamen. Hon tänkte efter ett tag och tittade mig djupt i ögonen.
- Ja, och du ska bara veta.. Han har stor ställning också. Så stor att den hänger utanför när ni är uppklädda på dans. Men snäll och glad, det kommer han alltid att vara.

Jag undrar när jag ska träffa den här mannen, han låter ju onekligen väldigt intressant.




På måndag sätter vi oss på tåget till Hultsfred.
Solkurvor på järnväg hit och solkurvor på järnväg dit.


Kommentarer
Postat av: Lena

Du har redan träffat honom. Hans namn är RG.

2008-06-06 @ 15:55:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0