Det bitterljuva livet

Arbetsförmedlingen ringde i fredags och frågade om jag fortfarande ville stå kvar som arbetssökande. Naturligtivs inte, tänkte jag och sa att dom kan "plocka ner mina papper i källaren ett tag", som handledarn så fint uttryckte det.
Jag ha än en gång kommit på att jag måste söka nytt jobb. 

Förra veckan jobbade jag två dagar och likaså verkar det blir den här. Imorgon ska jag fylla på telefonen med mina sista matpengar och ringa numren på min lista. Det känns skönt att sommaren är räddad med både jobb och semester.

(Att jag i princip blev matad med en schemarad på 61% idag glömmer vi, va. Jag ringde snabbt Lena som jag tycker behöver lite jobb och hon nappade. Chefen kan ju inte göra annat.)

Kommentarer
Postat av: natta

kika gärna in på min blogg där du kan läsa om allt mellan himmel och jord ! :)
ha det gött

2008-03-10 @ 18:22:50
URL: http://nathallies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0