Snusk

Tjejer, tjejer. Dom har utmanat mig och eftersom jag sover som en stock om nätterna och vaknar vid sjusnåret när jag är ledig kör jag väl på det. Jag och Karåll ska snart åka till ICA-Maxi för att gå på affärer men det här hinner jag med innan jag ska ta en välförtjänt avsköljning i duschen.


De regler som gäller är :
- Länka till den person som har utmanat dig och glöm inte
att lägga in dessa regler i inlägget. 
- Berätta sju saker om dig själv, både alldagliga och oväntade.
-Utmana några personer i slutet av inlägget genom att nämna
deras namn och länka till deras sidor.
-Låt dessa personer få veta att de har blivit utmanade genom att
lämna en kommentar på deras bloggar.


Jori
Karåll


1. Jag är väldigt rädd för att dö. Inte så att jag går och  tänker på det dagligen, men jag skulle aldrig få för mig att tex hoppa bungyjump för att få den här kicken många snackar om. Undviker alltså saker jag kan tycka vara farliga.
2. Sevärdheter är bland det tråkigaste som finns. Reser jag utomlands kan jag tycka att det är kul att titta på en, två, eller kanske tre saker "man ska ha sett" om man varit i ett land/på en plats. Hellre ligger jag och latar mig i en pool vid hotellet i en vecka än att klättra i berg och hyra vespa.
3. Jag är otroligt ovillig till att att bråka eller hamna i fight. Om jag till 100 procent vet att jag har rätt men att det inte går att övertyga den andre på plats skiter jag hellre i allt och låter denna människa tro sig vara fantastisk.
4. Om jag har en vecka med många arbetspass går jag gärna i säng vid 20.00. Jag somnar ganska snabbt och vaknar ofta just innan väckarklockan ringer. Detta tycker jag är skönt men också hemskt, hemskt tråkigt.
5. Jag är snål när det gäller att köpa kläder. Hittar jag en tröja för 250 kr tycker jag oftast att det är för dyrt. Därmed inte sagt att jag går i trasor hela tiden.
6. Pass
7. Pass

Jag utmanar INGEN! Och jag hann inte göra klart det här heller för nu ska jag vaska mig.

Kommentarer
Postat av: Sara Svanefjord

Hehe, de är ju det. Har varit utan när jag väntade barnen utan problem, men nu går det inte alls att sluta. Knepigt de där ;)

2008-11-07 @ 15:24:14
URL: http://www.laceup.babyblogg.se
Postat av: Anonym

jag går igenom en livskris, kolla min blogg. JÄVLAR VA ARG JAG ÄR!

2008-11-08 @ 17:11:46
Postat av: felicia

det va jag som hade livskrisen

2008-11-08 @ 17:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0