Karlsson, det är väl jag det.

Jag väntar på att riset ska koka färdigt, efter det ska jag och Miriam fara på träning.



1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra slumpmässigt i din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv smset som svar på frågan.
4. Gör likadant på varje fråga.


Vad skulle du säga om din pojkvän/flickvän var otrogen?
Åh Karlsson. Jag vill vara med dig!

Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Vad gör Karlsson idag?

Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Jag har tagit ett bord

Vilket sms blev du mest berörd av?
Porres tjej fick ta de

Vad säger din pappa innan du går och lägger dig?
Var är du Karlsson?

Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Karlsson! Ska du med ut ikväll?

Vilka ord ska du säga till Gud när du kommer till himlen?
Vad är planen exakt? Jag är råtaggad på er tjejer.

Vad vill du höra mest av allt?
Ja blö. Så inga barn här inte

Kommentarer
Postat av: karåll

Det sista är tveklöst min favorit!

2008-09-29 @ 18:56:54
URL: http://karakl.blogg.se/
Postat av: Carro

Haha jag älskar svaret på "Vad säger gud"-frågan.

2008-09-29 @ 21:14:28
URL: http://carra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0