Kattvakten

Annika och Micke kom med katten igår. Eftersom hon börjar bli vuxen och väldigt sugen på att ligga trodde jag att natten skulle bli fruktansvärd. Lite med tanke på att jag är ovan att ha en skikande tjej i lägenheten men också för att jag inte har några dörrar jag kan stänga in henne bakom. Natten gick otroligt bra, tror nästan inte att jag blivit så väl uppskedad förr. Hon sa inte ett ord och sov lika länge som mig, så imorse läste vi tidningen tillsammans i sängen.
Jag behöver nog inte mer uppmärksamhet än såhär.

Andreas och Fanny har flyttat hem. Det känns bra att dom äntligen förstått att Stockholm inte är någonting för dem. Ska ringa Ante nu och se om han skulle komma hit eller om han ska köra EU-moppe. Kommer han inte får jag väl lov att umgås med Forsman en dag till, hon är ju lite tjatig den där tjejen.



Olle, har du det bra i Kinaland?

Kommentarer
Postat av: Olle

ja jag har det bara fint. men idag blev min mobbe stulen.

2008-09-29 @ 18:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0