Tanterna säger att jag är ful.

Ibland får man ju höra ett och annat. Att man är ful, att man är smutsig och att man är alldeles för mager. Tanterna på jobbet slutar aldrig att förvåna. Det är ganska roligt när det händer sådana grejer, till exempel att en tant frågar när jag duschade sist och det minst var 2 veckor sedan hon duschade själv. Sen att hon säger att jag har smutigt hår när hon själv kan steka pannkaka i sitt eget är egentligen bara underbart.

Ja, det jag ville komma fram till var att jag hela natten drömt att folk tycker jag ser förjävlig ut. De bad mig att aldrig gå ut utan smink igen och att jag är tvungen att köpa nya kläder. I drömmen var det inte tanterna som sa det, det var arbetskamrater, mamma och pappa samt alla mina snygga kompisar. 

Jag drömde även att mitt traderakonto blev avstängdt eftersom jag fick en negativ kommentar av killen jag budade hem moppen till Forsman av. Ibland undrar man ju var man får allt ifrån.


Nu är jag ledig 1 dag på 11. Jag ser dock inte den dagen som ledig eftersom den redan är fullpackad av tråkiga och viktiga saker. När jag sedan klättrar mig ur denna jobbpsykos åker jag till Uppsala och förhoppningsvis en vår att tala om.

MVH, Ful-Karlsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0