När man väntar besök

Andreas ringde just. Jag väntar besök av bland annat honom och tycker redan att alla är försenade. Inte för att vi har sagt någon tid, mer för att jag är i behov av andras sällskap eftersom jag blir mer och mer peppad.

I alla fall, han bad mig blunda och sa sedan något i stil med;
"Tänk dig ljud av vågor. Jag ligger i badet med lampan släkt, har en ansiktsmask och lyssnar på musik. Gurkskivor på ögonen och en thailändsk öl i handen."


Och här sitter jag och dricker en öl. Lyssnar på Arto Paasilinnas talbok "Milda makter" som inte är dålig på nåt sätt.  Det är bara lite trist att vara alena efter kl 19 på alla hjärtans dag. Snart kommer dom.

Kommentarer
Postat av: Carro

Vem är Andreas? Mystery man/ragg/vän du har platoniskt förhållande med? TELL US!

2009-02-16 @ 22:03:13
URL: http://carra.blogg.se/
Postat av: Emelie

Sorry, men du har precis blivit utmanad i min blogg. :)



kram

2009-02-24 @ 10:00:36
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0