Barn som gör bort sina föräldrar

Jag har jobbat i helgen. Igår hörde jag en brandvarnare, som jag först trodde var ett billarm, och kände att det luktade rök när jag gick förbi ett hus. "Ingen eld utan rök" tänkte jag och gick in i kåken bredvid. Efter besöket promenerade jag ut och mötte tre brandbilar samt hundra brandmän som stod och diskuterade. Jag tror att adrenalinet mitt började pumpa och tänkte att det inte är så ofta det händer oväntade saker nu för tiden.

Ikväll hände det också en otippad grej när jag var på OK och tankade. Tankningen i sig var ju inte så oväntad, mer  extravagant var det ju att den 4-5åriga flickan som stod framför mig i kön med sin pappa blev så exalterad av Barbietidningen de köpte att hon log, tittade på det inplastade skämtet och gick rätt in i en hylla som välte. PANG sa det lika snabbt som pappan blev röd i ansiktet likt en babianröv. Han sopade hyllans innehåll längst golvet medan flickan fortsatte titta på tidningens omslag med det mest snopna ansiktsuttrycket jag skådat i mitt 23-åriga liv. 
Jag är fortfarande fnissig.

Händelserik helg måste jag säga. I lördags var vi på inflyttningsfest, Scharinska och efterfest. Allt i trevlighetens tecken.

Kommentarer
Postat av: sofie

men gu vilken fin blommig blogg du had' då :) läste ditt tips, men vi har nog ett par brudar på g redan!

2009-02-11 @ 23:19:38
URL: http://babyolja.blogspot.com
Postat av: Carro

Ha en kanoners sjärtdag du också!

Leta upp en redig karl och svinga dina lurviga i kväll :P

2009-02-14 @ 18:14:12
URL: http://carra.blogg.se/
Postat av: Mia

haha låt oss omformatera våra muffar ikväll då anna! lycka till!!

2009-02-14 @ 18:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0