Giftermål

Matte B, vill du gifta dig med mig?

Idag efter jobbet hade jag tänkt att läsa lite i matteboken men somnade med den upp och ned halvliggandes i sängen. Min kropp är inte gjord för att räkna ekvationer, jag förstår inte vad man ska kunna det för och jag får nog allt lite ont i magen av att jag inte kommer ihåg ett skvatt av matte A. Varje måndagkväll fram till i maj ska jag alltså sitta i skolbänken och bli frustrerad, men klara det, ja det har jag allt tänkt. Ikväll är det lektion nummer två med genomgångar från gymnasiet.

Kommentarer
Postat av: karåll

Vi kan ha pluggkvällar ju! Jag kör straffrätt, du kör matte b och så möts vi halvvägs. (jag var för övrigt en jävel på ekvationer när det begav sig, så jag kanske kan erbjuda lite hjälp iaf. jag vågar dock inte lova att jag minns nåt, men iaf..)

2009-01-19 @ 17:07:46
URL: http://karakl.blogg.se/
Postat av: Linda

haha, jonas mamma ringde och var orolig.. :D

Men nej, ingen bulle i ugnen på ett tag.

2009-01-21 @ 22:07:19
URL: http://indala.blogg.se/
Postat av: frida

tjopp! Jag kan och vill inte jobba inom vården, jag tycker det är ÄCKLIGT! Btw så svimmar jag bara när jag är runt sjukhus och liknande. En gång när jag skulle hämta mamma som hade opererat sig, då svimma jag på vägen ut. Senast jag höll på svimma var jag hos barnmorskan. Inte ens det pallar jag.



2009-01-24 @ 13:39:52
URL: http://www.fondoflife.devote.se
Postat av: Frida

btw, jag gillar inte alls att gå på andras skattepengar, har alltid "sett ned" på dem som inte ens försöker få jobb utan går på soc, men efter att ha sökt 12 jobb på denna månad och fler i höst/dec och inte fått svar av någon finns inte så mycket mer att göra än att svälja stoltheten och söka soc. Men nu fick vi ju inte bidrag ändå pga Björn hade tjänat för mycket pengar i Dec så.. det blir att låna av familjen ist.

2009-01-24 @ 18:44:06
URL: http://www.fondoflife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0