Kola

SATAN. Lina la in ett veto ikväll så nu är det bara att dra på sig klänningen, sprätta ölen, gå på scharinska och vara glad. Jag som skulle vara hemma och ta det lugnt ikväll. Pengarna rinner genom fingrarna på mig, jag lever fortfarande med mottot "spendera pengarna som om de vore de sista" och det vore ju bra att sluta med.

Såg lönespecifikationen för januari igår och det är ju som om någon högre makt har varit med i spelet. Kan bara meddela att jag i princip tjänat in hela den bärbara dator jag köpte (i början av månaden) genom att kolla igenom alla jobbpapper sedan 2007. Lurendejare till chefer + en anständig och seriös kvinna = fett med kosing för karlsson.
Pengarna de missat är inbakad i den kommande lönen. Mmm.

 Imorgon ska jag på Bella och Elins examensfest. De är färdigutbildade som slöjd och bildlärare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0