Dagbokisen

I fredags skickade jag ut massmeddelande för att få hit lite folk att bjuda på tårta. 25 fick inbjudan och 12 kom. Dock var alla här i olika omgångar så det var aldrig lika mycket fullt hus som när släkten var här i torsdags. Då kokade jag kaffe 7 gånger och hann knappt prata med en enda själ. Min äldre bror hälsade för övrigt på mig för första gången sedan jag flyttade hemifrån och det var för mer än tre år sedan jag tog mitt pick och pack och drog.

I alla fall. Jag, Bella och Elin gick på Scharinska där det var dans och folk och trevligheter och allt vad det brukar vara.. Lördagen spenderade jag med den snygga mannen i sängen och ett par öl på nattduksbordet. Det hör inte till vardagen men det var värt att fira med tanke på att jag inte sett tillstymmelsen av honom på ett halvår.
 
Klockan 19 steg jag upp till ett dukat bord och for på fest i ett gigantiskt hus väst på stan. Vi gick till REX där kön var milslång och full av mongos. Det enda rätta verkade vara att sätta sig på cykeln, cykla hem, lägga sig och snusa i sig det sista av den goda parfymen på täcket och på snubben somna direkt.

Idag har jag städat bort två dagars kalas och tömt diskmaskinen. Utöver det har jag legat på sofflocket och lyssnat på musik. En perfekt söndag innan veckan drar igång med jobb och plugg. Imorgon börjar jag läsa Matte-B. HURRA!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad gör din äldre bror förövrigt? Har inte sett honom på år & dar.

2009-01-12 @ 14:22:23
URL: http://www.laceup.babyblogg.se
Postat av: frida

ja förlåt jag inte kom eller svarade att jag inte skulle komma! Glömde totalt shitpangbom bort det och så var jag i vby den kvällen. Du får komma när jag ska bju på tårta när jag fyller år.

2009-01-24 @ 13:42:54
URL: http://www.fondoflife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0