Kattera är borta

Nu är jag ledig i fem dagar. Från och med att jag slutade igårkväll har jag hunnit med lite olika saker:

x Varit på Scharinska.
x Fått en gratisbiljett till Peace & Love.
x För första gången fått luren påslängd i örat när jag pratade med Forsgren.
x Diskuterat huvida vi ska åka eller inte till Borlänge.
x Solat med Forsarna på min ekologiska altan.
x Lämnat tillbaka katterna jag vaktat i veckan.
x Panterat om blommorna, salladen samt sått lite nya frön.


Det jag ska hinna med på min minisemester är följande:

x Packa och ordna lite inför Hultsfred.
x Åka till Holmön och stanna över natten.
x Åka till stugan och sola.
x Storstäda efter katterna, knäskura badrummet till exempel.
x Tvätta alla smutsiga kläder.
x Göra nåt storkok så jag har fem matlådor till de fem sista arbetspassen innan fem veckors riktig semester.

Jag har det förjävla bra alltså, det måste man ju säga. Nu funderar jag på om jag ska gå på konsum och handla lite grönsaker. Det blir nog en sallad till middag idag, med halloumi-ost.


Kommentarer
Postat av: Carolin

sv: Inbjudan är skickad, men så gäller det ju att ha tålamod och vänta de lååånga veckorna innan besöket blir av :)

2009-07-16 @ 16:27:33
Postat av: Emelie

Ja jag vet... det är hopplöst.

Jag har en spricka på väster sida om foten...men troligtvis är något ledband av också...så ska kolla det på fredag morgon.



HAr slitit av ledbandet en gång förut...då gick jag på foten i en månad innan dom märkte det, troligtvis är det samma som gått av igen.

Jävla skit.



Men förhoppningsvis blir det bra snabbt så man får börja jobba igen :)



allt bra med dig??

2009-08-10 @ 21:22:43
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: elisabe öhgren

Hej Anna nu har jag hittat din blogg kul att läsa ha det gott Kramissssssssss

2009-11-04 @ 22:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0